Friday, September 28, 2012

grain of sand

我是一粒沙
藏在海边没什么特别
给日头晒 给风雨打
心里的辛苦有谁人知道

啊我是一粒沙
是千万粒里的一粒沙
日夜在等 日夜在看
不可能有人会注意到我

啊一粒沙 我是一粒沙
千万粒里的一粒沙
啊有一日耶稣找到我
讲我是祂的宝贝
祂实在在疼我

啊我是一粒沙
风吹雨打我也不怕
有主作我的力
有主看顾我
我是主宝贝的一粒沙


A Grain Of Sand the Taiwanese Christian song written by Pastor GT Lim was singing about we are all like a grain of sand in ten millions, hidden in the sea, burn by sun, beaten by wind blow & rain drop, nobody knows us, nobody understand how hard we felt deep down inside, until one day Jesus found us, He said to us we are His baby, His treasure and He loves us :)

http://youtu.be/JDu7GbGXzS0






^^

No comments: