Monday, January 21, 2013

last day..

what would you do if tomorrow would be your last day? I got this title this morning, ya, what would I think to do? in fact nothing special comes to my mind, continue my everyday, stay with family, do the daily routine as all these daily schedules, build up my life.

"所以,假使明天我生命即將結束,那麼,今天我會繼續過同樣的日子,完成我在世最後一天的責任與本分。
我會預備心,讓上帝來接我回家,並在天家等候我的家人一起團聚。"




平淡無奇,但是,
這卻是我衷心的期望。
因為,平淡無奇,
是何等的幸福與恩典。



^^



No comments: