Saturday, March 22, 2014

Sat morning

Come across this in fb..


'When the road is smooth no one will recognise you, but when u reach goal crossing hurdles it shows what you are to the world'




Doing this for my Sunday school students :)


Scripture memorising pieces


Day by day, learning much from my daily life at work at my serving :)


开我的眼睛,让我看见你, 你荣美彰显吸引我心, 开我的耳朵,让我听见你, 每句话都让我更爱你, 活着为要敬拜你, 活着为要全心来爱你, 俯伏在你荣耀中, 你的荣美无人能及, 活着为要敬拜你, 活着为要全心来爱你, 永远住在你殿中, 昔在今在永在的主,我爱你

No comments: