Tuesday, November 25, 2008

playlist

《小小的梦想 》
蓝天是白云最美的故乡 大地是小草成长的地方
海洋是河流安歇的暖房 梦想是未来幸福天堂
小小的梦想能成就大事 只要仰望天父的力量
小小的梦想能改变世界 带来明天的盼望
《我要向高山举目》
我要向高山举目我的帮助从何来 我的帮助从造天地的耶和华而来
我要向高山举目,我的帮助从何来 我的帮助从造天地的耶和华而来
哈利路亚,哈利路亚,哈利路亚,哈利路
哈利路亚,哈利路亚,哈利路亚,哈利路
only these 2 christian songs in my phone playlist. listening to them when i am on the journey to the office, or drive back home. i play these 2 songs to bbb when i prepare myself to the office, and when i buai them to sleep.
many things we can do to get happiness in our lives. so am looking around to explore more n not sitting there n non stop thinking of some facts that cant be changed.